torsdag 9 januari 2014

Hektisk dag

Hektisk dag. Började med att jag stack till plugget, fick inte resultatet på provet då han inte rättat klart, sen hade jag håltimme och sist bild. På bilden, som jag misstänkte, så hade vi eget projekt och skulle börja spänna idéer till det stora slut projektet. Eftersom att jag går sista ring så går jag ju ut snart. I vilket fall som helst, hade redan en idee så gjorde verkligen inte något alls, rätt onödigt.. Sen stack jag iallafall hem me Dess och kommer fram till tc och får reda på att tågen krånglar, inte jätte roligt när man är trött, hungrig och stressad, men efter 1 halvtimme extra kom jag äntligen fram till stationen och stack hem. Var hemma i ca 1 h. andades, öppnade 3 paket som kommit med posten som min älskade Nom-stuff hämtade åt mig, han var nämligen hemma när jag kom, så öppnade alla paketen, var 5 par skor och 1 jacka sammanlagt haha, och ja jag har problem ;) Sen stack vi vidare till honom, ska sova här och jag måste hets plugga, kommer fram och precis när jag fått v mig jackan så säger Nom-stuff att vi måste till affären, så tar på jackan igen sticker till affären och nu är vi äntligen hemma. haha galet.

Sitter nu på hans rum och är sjukt hungrig så vi ska väl fixa lite middag och sen blir det plugg. Tror jag ska sätta på någon film samtidigt kanske haha, typiskt mig, försvinner i film världen. Nej men nu ska jag redigera någon enstaka bild från husdjurs mässan och sen blir det att laga mat :)

Känner föresten att jag blivit lite bättre på bra inlägg och uppdatera bloggen, hoppas ni märker av det ;) Nej men jag gör ett inlägg senare, kanske.

Bild från husdjursmässan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar