torsdag 16 januari 2014

Jag hörde att det var inne med polo

God morgon

Startar dagen med en uppfriskande dusch och tvätta ansiktet med mina proactiv produkter som blivit min morgon rutin nu. Sminkar mig med det vanliga, min BB cream med C vitamin, måla ögonbrynen, kajal och sen flytande eyeliner på ögonlocket. En vanlig start på morgonen helt enkelt. 

Har verkligen fått igång mitt ritande nu, igår satt jag och ritade upp grunden till mitt slutprojekt i bild. Gjorde 12 grunder och har kommit på nästan alla 12 bilder och gjort små skisser av dom. Ska arbeta vidare med det i skolan, vi får se vilken jag börjar med. Har historia innan bilden så jag hinner tänka ut hur jag ska göra ;)

För ett tag sen när jag var på väg för att möta Nom-stuff ringde Julius mig och berättade att polon har blivit inne igen, hon älskar nämligen polo haha så söt, så idag kör jag på min vita peplum polo utan ärmar med mina nya byxor från Nelly paketet jag fick hem i början av veckan. Fick hem två paket, det ena med ett par svarta tights och det andra med två par snygga byxor. Ett par höga ljusa jeans och de andra höga mörkare jeans färg. Kör på min röda skinnjacka, bruna stövlar, vita halsduk och min svarta djupa väska till så det är en komplett outfit :) plus ett enkelt skinnarmband med silver detaljer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar