torsdag 2 januari 2014

Nyårspussen ute?

2 Januari idag, snacka om att 2013 bara flög förbi. I vilket fall som helst så spenderade jag mitt nyår i soffan. Var inte frisk och vilade ut det sista av det som fanns kvar av sjukan. Men nu mår jag mycket bättre. I går var det också vilodag och idag är det upp på benen igen. Ska ut med Nom-stuff, han ska köpa byxor och kolla efter skor. Jag ska lösa in en check och köpa ett par svarta dr. denim som jag tänkte ha till lördag. Ska träffa mina brudar då nämligen.

Föresten så verkar nyårs pussen ganska död nu för tiden. Förr var det att leta efter en 'dejt' till nyår som man kunde kyssa på 12 slaget och nu verkar trenden istället vara att hänga med sina tjejkompisar och 'bryta' mot de som alla andra gör. Ledsen att behöva säga det, men ni är inte de enda tjej gänget/ killgänget där ute som bryter mot trenden, ni har istället skapat en ny trend. Jag håller mig till nyårs pussen iallafall. Tycker det är en söt tradition typ, och man klagar ju inte på att få en puss.



Det är föresten lite samma sak med allahjästansdag nu också. Skit i att gå på dejt, häng med polarna och skit i systemet. Också blivit en trend. Jag håller mig till att gå på dejt med Nom-stuff och hitta på något nytt att göra varje år. Förra året var det lite panik vad vi skulle göra så vi gick till cosmonova haha! Helt tomt och hade skiten för oss själva, va f*n helt sjukt balt. Så kollade vi på någon film om dinosaurier. I år blir det något nytt, och jag tror jag vet vad vi hittar på i år faktiskt ;) har en mysig plan <3

Min och Nom-stuffs nyårs puss 2014

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar