onsdag 15 januari 2014

Proactiv

Mina proactiv produkter. Fick som sagt hem en låda med mina proactiv produkter för drygt en vecka sen, har använt dom varje dag både morgon och kväll och har märkt lite skillnad faktiskt. Speciellt faktumet att hyn käns renare och mjukare från innan, som att den är avborstad från allt skit, alla finnar har inte försvunnit en men jag ska ge den 2 månader innan jag säger något. Men det är roligt att på så kort tid märka sån skillnad. Hålelr tummarna att det bara blir bättre här ifrån och att det inte stannar. Ger en recension efter 2 månader och säger om det är värt det eller inte. Än så länge ser det dock ljust ut.




Fick också ett special erbjudande med de 3 stegen som jag beställde. Fick också med refining mask som man sätter rakt på finnen, har faktiskt hjälpt. Finnen har inte försvunnit men den har blivit betydligt mindre och svullnaden och taljet är borta. Sen fick jag också med en sorts borste med vibration som är bra mot porerna, tar den varje kväll innan jag lägger mig och man märker verkligen att hyn mår bättre och inte är lika grå liksom. Den får helt enkelt mer liv.

Btw, igår gjorde jag en till sketch, ett porträtt på en av Sveriges största skönheter, enligt mig. Lägger upp det senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar