fredag 10 januari 2014

Sova i kapp

God morgon

Ska iväg till plugget, riktigt tidigt den här gången, suck.. Men nu är jag på g. Ska sätta upp håret i fiskbensfläta, kör på svarta dr denim jeans och min röda topp med bara axlar och långa ärmar. Tar min blåa skinnjacka, bruna stövlar och vita snod halsduk. Sitter med tandborsten i munnen och jäktar upp ett inlägg haha, ska dra om 10, så hinner.

Har börjat använda mina proactiv produkter btw och på bara 2 dagar har jag börjat se skillnad, galet! Får hoppas att det funkar nu då, ska försöka fota det i helgen, är lite svårt när man kommer hem och det är kolsvart ute ;) Ska försöka fota mina skor i helgen med, hoppas på en ganska lugn helg för att få sova lite, har varit alldeles för trött de här dagarna. Måste ta igen mig lite nu.

Ska ha redovisning idag, håll tummarna för mig! Ska också få slut betyg i religion så vi får se. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar