söndag 5 januari 2014

Vita byxor på mässan?

Nu ska jag hoppa i säng. Ska upp tidigt i morgon för att fixa i ordning mig till husdjursmässan, yey! Har precis packat ner kameran i väskan och dubbel kollat typ 5 gånger att minneskortet är i haha klassisk misstag från min sida, men inte den här gången. Har pluggat, jobbat och åkt från pappa så hela dagen har varit hektisk, så har inte hunnit med bloggen, ska självklart ta igen den tiden ;)

Är iallafall taggad inför i morgon och funderar på vad jag ska köra för outfit. Funderade på mina vita jeans och min nya snygga topp från missme, svart peplum med skinn och spets, men kanske inte är så smart att ha vita byxor på en husdjursmässa haha, man vet ju aldrig ;) Så blir nog mina nya snygga svarta jeans, dr. denim, som jag köpte i fredags på SALT. Till det någon färgad topp skulle jag nog kunna tänka mig, kanske min snygga rosa topp från Nelly.. Haha nej men nu ska jag sluta tänka högt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar