onsdag 5 februari 2014

9 Bridesmaids

Som jag sa i tidigare inlägget så har jag köpt 10 nya promarkers, Jag har nu sammanlagt promarkers i olika färger :)

Jag har ärligen börjat på ett litet projekt, att designa 16 bröllops klänningar, i olika teman som ex. strandbröllop och hollywood glam bröllop, med matchande tärneklänningar, i färger som passar temat m.m. Så jag köpte lite passande färger till bridesmaids klänningarna, lite bröllops färger i både mörka och ljusa toner. Så jag köpte:

-Maroon (som en mörk röd lila ton)
-Aubergine (mörk lila)
-Lavender (ljus lila)
-Apple (ljus grön i en mildare ton än ex lime)
-Satin (ljus gul/beige, tänkte använda till bröllopsklänningarna då den är för ljus för tärne klänningarna)
-Sandstone (en beige/ljus grå ton)
-Rose Pink (en enkel rosa men i lite mildare färg)
-Pastel Green (mint)
-Blossom (ljus rosa)
-Royal Blue (mörk kungs blå, dock ljusare än marin blå)


Vilken färg vill du ha på dina bridesmaids dresses?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar