måndag 24 februari 2014

Allahjärtansdag kvällningar

God morgon!

Är i kärlekens stad haha, Paris ;) Är dock här utan Nom-stuff ironiskt nog men vid tillfälle är vi nog här tillsammans :) I vilket fall som helst så kommer jag med bilder från resan när jag kommer tillbaka till Sverige. Men jag kom på att jag inte berättade om min alla <3 dag. Jag och Nom-stuff började med att sticka till akvarium, älskar att kolla på fiskar av någon anledning haha, jätte mysigt iallafall :) Sen satte vi oss och fikande på plats, kaffe och någon mandel kaka. Sen stack vi iväg till gallerian och jag köpte en liten present till Nom-stuff, dörrtrapets haha, sen stack vi iväg till middagens och åt en jätte god middag med indiskt veggo haha ;) Jag käkade en rätt med indisk ost och spenat, sen blev det filmen, 12 years a slave. Inte riktigt vad jag var bered på om vi säger så, folk grät, en brud bröt ihop totalt bredvid mig och en annan började spy. Den var väldigt hemskt, men vad är en dejt utan överraskningar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar