lördag 15 februari 2014

Lördagens vår outfit

Hej :) Sitter just nu i mjukisar och t-shirt och har lite svag huvudvärk. Kom hem igår något efter 12 efter att ha haft date kväll med akvarium, middag och bio. Kvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig om jag säger så.. Men det är bara att gå vidare och njuta av lördagen. 

Planerna för lördagen är att ta det lugnt, sitter och fortsätta med mina designer och faktiskt starta en ny kollektion! Efter att ha fotat massor av fiskar och sjö växter så ska jag göra en kollektion med inspiration från havet och alla mönster och texturer. Senare sticker jag och Nom-stuff iväg för att kolla melodifestivalen och bara ha en skön kväll. Vad har ni för planer?
Länk till toppen                         Länk till kavajen                         Länk till skorna
Länk till armbandet                         Länk till byxorna

Lördagens vår outfit är ett par grå midje jeans, en leopard topp/ skjorta i tunt transparant tyg. Till det en snygg svart kavaj i lite annorlunda design än den klassiska och i sko väg, ett par svarta klackar med vit klack och öppen tå samt öppen sida. Som smycke blir det ett snyggt armband i design som ett skärp på armleden. Riktigt snygg outfit och fantastiskt snyggt till våren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar