måndag 10 februari 2014

Måndagens vår outfit

God morgon

Sitter i soffan med jims värld i bakgrunden, precis tagit på mig mina svarta dr denim med min svarta knuttopp. Kör på röd skinnjacka, bruna stövlar och senaps gul halsduk till det. Idag har jag svenska, historia och mentorstid, riktigt kul.. Men man måste ju dra sig till skolan och försöka tänka att det är sista terminen! Haha tagas som bara den inför studenten och är jätte nöjd med min klänning och mina skor :) 

I vilket fall som helst så har jag kollat runt lite på snygga outfits till våren och hittat massa snygga delar och satt ihop 7 outfits som jag tänkte lägga upp den här veckan.

Länk till byxorna               Länk till skorna               Länk till toppen

Min första outfit till våren är med ett par snygga midje jeans (som jag tror kommer komma tillbaka lite nu till våren, höga jeans/leggings/shorts) i ett slitet ljust jeans tyg med snygga zippers framtill. Till det valde jag en enkel vit t-shirt men med snygg öppning/hint vid ryggen och öppen design vid ärmarna (tror att mycket basics kommer komma in men i lite annorlunda snygga designer, som exempelvis den här toppen). I skoväg valde jag ett par låga converse i aprikos (tror på snygga aprikos, turkosa och mint färger på conversen i år). Som accessoar en enkel, liten svart väska i enkel design och i smyckes väg, ett armband i bredare design med en snygg guldfärgad platta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar