onsdag 12 februari 2014

Onsdagens vår outfit

God eftermiddag, mår lite sämre idag faktiskt. Sitter i soffan och försöker andas bort smärtan. Funkar så länge jag är still men det håller ju inte direkt för alltid haha. Har skrivit till Lollo, vi skulle egentligen ha tagit en fika idag men mår verkligen riktigt dåligt så det känns jävligt dumt att röra på sig och bli sämre. Men jag mår jätte dåligt över hur många gånger jag ställt in nu, jag blir alltid sjuk när jag ska träffa folk.. När jag blev 18, förra året, blev jag till och med magsjuk över helgen då de tydligen planerat en överrasknings fest. 

Men nu har jag sagt till henne att nästa vecka ska vi fan ses även om jag skulle bli dödssjuk haha! För nu får min kropp sluta protestera mot att röra sig. Jag tror att det kommer bli bättre till våren när jag och Nom-stuff ska ut och springa på morgonen och min träning verkligen kommer igång. Och då kan man göra mer goda soppor och få i sig mer färska grönsaker :) Så idag ska jag bli bättre, i värsta fall kanske jag måste vara hemma i morgon med och friskna till, måste nämligen dra mig ut på fredag då Nom-stuff redan bokat bord på favorit restaurangen :) Berättar lite mer om allahjärtansdag planerna senare ;)

Länk till byxorna               Länk till toppen               Länk till väskan
Länk till ringen               Länk till skorna

Onsdagens vår outfit består av ett par slimmade tighta byxor i våt effekt, till det en sexig ljus grå topp med öppning vid ryggen. I sko väg valde jag ett par snygga sneakers i svart, vitt och beige och för att matcha skorna och toppen, en snygg cream färgad väska i enkel design. Och eftersom toppen är långärmad och skorna och väskan utgör ganska stora access. Så valde jag bara en enkel men söt ring som smycke :) Hoppas ni känner lite vår inspo nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar