söndag 16 februari 2014

Söndagens vår outfit

Hej, precis kommit hem efter att ha jobbat. Igår var det ju mello och mys hos Mats, slutade med att jag och Nom-stuff sov över. Gick upp något innan 10, tvättade ansiktet, sminkade mig och bytte om. Så stack vi drygt halv 11. Så det var rätt mycke fart på morgonen ;) Jag och Nom-stuff hämtade nykar och stack sen iväg till jobb. Sen stack vi till mig och jag fick något flux att jag var tvungen att köra en stor städning på rummet, så nu sitter jag i ett ny damsuget rum och allt ligger på sin plats. Ny soppåse och tvätten ligger i tvättkorgen ;) Sjukt skönt och nu kan jag äntligen slappna av.

Idag blir det bara att ta det lugnt, plugga (har lite läxor som måste bli gjorda nu till veckan) och sen blir det att fortsätta med mina designer och hemsidan ;) Hur ser er söndag ut? Mys och chill eller jobb och stress? ;) 

Länk till armbandet               Länk till playsuiten               Länk till halsbandet

Söndagens outfit är med en snygg playsuit i svart och snygg ganska enkel design, med lösa volang ärmar. till det valde jag ett par enkla men snygga stövletter från sugar free shoes, i svart och medel höga. Jag valde en mörk beige väska i medel stor storlek med guld detaljer i nitform längst hörnen och i mitten vid öppningen. För att få in lite färg till outfiten valde jag ett rött armband i skinn och med detaljer i silver/vitt. Och jag avslutade outfiten med en snygg halsring men med en lite annorlunda design ifrån den klassiska stela halsringen, utan med små trådar som binder samman två ringar. Jag valde halsbandet i guld för att matcha väskans guld detaljer och väskans bas färg. Samt kombon mellan guld och outfitens svarta delar (skorna och playsuiten)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar