torsdag 13 februari 2014

Torsdagens vår outfit

God morgon guys!

Har precis fixat i ordning mig själv för att sticka iväg till plugget. Idag blir det historia och sen bild, ska jobb på mina kinesiska år på bilden, min tolkning av dom, annars tar jag och fortsätter på mina bröllops klänningar. Vi får se hur det blir ;)

Idag kör jag iallafall på ett pr tighta midje byxor i mörk blått från ginatricot och sen tog jag en spetts topp med peplum i fake skinn från Missme. Till det blir det min svarta skinnjacka, gula halsduk och bruna stövlar. Ikväll ska jag skriva med om alla hjärtansdag planerna och outfits till det ;) Ger nog också lite tips på snygga dejt outfits beroende på vad dejten innehåller :*

Länk till toppen               Länk till örhängena               Länk till skorna

Dagens vår outfit innehåller ett par vita snyggt skärda shorts och ett mörk blått linne med två lager. Till det valde jag ett par enkla svarta klackar med låg platå och silver accessoar runt benet. Därefter tog jag en svart jacka i mjukt/ tröj material med detaljer på axlarna. Jag avslutade outfiten med ett par snygga och enkla svarta örhängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar