torsdag 13 februari 2014

Will you be my Valentine?

Hallå där
precis kommit ur duschen, ska upp tidigt i morgon så hinner inte ta en morgon dusch, så nu sitter jag och kollar på spider-man med Nom-stuff i mjukisar och en av hans sköna t-shirts :)

I vilket fall som helst så tänkte jag berätta om min valentines day och i morgon lägger jag upp ett inlägg med outfit förslag till olika allahjärtans dag dejter ;) Många går nog efter trenden "girls/ guys night out" för att trotsa dejter och mys och skit. Men jag ser allahjärtans dag bara som en fantastisk extra chans att ha en riktigt rolig dag med fantastiska människor :) Eller vad tycker ni?

Mina planer är iallafall följande. Upp tidigt i morgon, ska till plugget innan kvällens planer you know haha, så sticker iväg till plugget som börjar 8:30 i morgon Yey.. Har dock bara två lektioner så det är fine :3 slutar plugget 13:05, Nom-stuff möter oss där så åker vi in, jag, Julius, Dess och Nom-stuff, till stan för att åka till aqvaria. Älskar akvarium, så mysigt och balla djur så vi startar firandet med akvarium , går runt och bara har det nice :) Sen sticker jag och Nom-stuff vidare för att käka en god middag på favvo restaurangen, indiskt är fantastiskt och lätt att få vegetariskt :) Efter det blir det bio mys i Sergel med "12 years a slave" vid 20:50 :) Sen sticker vi hem, lite massage, mysa :) 

Bild källa google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar