fredag 7 mars 2014

Feeling like a glowing ball!

Jag har precis gjort klart 34 små sketcher (grunden på dom) för att kunna lägga till färger och göra snygga små bilder :) Har valt ett tema att sjunka in i och öva på, ni får se vilket tema det är jag valt i morgon ;) Lovar att förklara det då :) Nej, men nu ska jag faktiskt rita vidare, sätta igång en mysig film och äta crunchy corn med Nom-stuff haha ;) En riktigt härlig hemma kväll (blev inte riktigt som panerat med dagens migrän som bultar i skallen) Men jag är sjukt munter ändå, feeling like a glowing ball haha! 

Antagligen för att jag är så sjuuukt j*kla över taggad inför maj med Jessie :))) Tar ju studenten i Juni och har en del grejer som måste fixas till dess (klänning-check, skor-check) sen är det små grejer som ska fixas ;) Förklarar mer vid tillfälle :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar