fredag 7 mars 2014

Formell morgon

God förmiddag! Lite formell såhär på morgonen ;) vaknade upp med jätte migrän och kände att kroppen var hängig och dåsig. Ingen vidare start en fredag, men men. Men bara för att man är hemma och dåsig och hängig i kroppen så betyder inte det att man inte kan vara praktisk, så jag tänkte ta den här dagen som min sketch dag. tänkte förbereda massa nya sketcher och göra en snygg sminkning, experimentera fram något nytt och snyggt 'every-day-eye-makeup'.

Den här veckan kör jag på en enkel nagel design med ett rent och enkelt grund lack i nude (glöm inte två lager!) sen tog jah och gjorde rutor som fades away mot mitten, alla rutor kommer från olika hörn och ringfinret är mitt lilla experiment finger och då körde jag rutor från alla hörn men blank i mitten. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar