onsdag 26 mars 2014

Guld kedjan

Hemma från plugget nu, riktigt skönt med tanke på hur trött jag varit hela dagen, nu ska jag chilla lite sen tänkte jag laga ihop lite mat. Kör på en enkel pasta blandning eller något med potatis haha vet inte riktigt än :) Sen ska jag plocka fram min rapport till gymnasie arbetet och sen läsa på Julius rapport och förbereda en presentation och redovisning inför i morgon. Måste prata mellan 15-20 minuter så en hel del behövs tänkas ut haha :) Men det fixar jag ihop lätt.


Kollat runt efter lite halsband btw, hittar inte så många snygga men vore roligt att fylla på smyckes lådan lite. En favorit är ju fortfarande den klassiska gul färgade hals kedjan med bricka, den som blev sjukt poppis på väldigt kort tid, men det är ju lite trist att köra samma smycken hela tiden :/ Nej jag får väl kolla vidare. Vore roligt med ett lite större halsband med lite olika färger. Ta lite risker ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar