torsdag 13 mars 2014

Ingen träning för min del ikväll

Har så ont i magen så blev ingen träning i morse och kommer inte bli någon ikväll, kör en god soppa ikväll dock. Stå lite mellan vad jag ska ha i :) Morötter eller broccoli eller purjo.. jag vet inte vi får se :3 önskar att jag hade kokosmjölk hemma dock.. då kunde jag köra den goda morots och kokos mjölks soppan som min fantastiska syster lärt mig att göra :) Ah men vi får väl se hur det blir. Idag har jag ritat och gjort klart en uppgift vi haft i skolan, att man skulle göra ett surrealistiskt självporträtt. Lägger kanske upp bilden i morgon :) Nej nu ska jag vila vidare, lägger upp något mer intressant senare ex. vad för soppa som är bra tips på den som vill komma i form, vara nyttig eller bygga upp lite muskler.


Älskar min nya bikini, la upp en bild på instagram idag på mig själv i den, 2014 bästa bikini för min del 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar