lördag 22 mars 2014

Insta busy

Hellu, sitter i min soffa och chillar, har föresten märkt att det standard, skriver alltid att jag sitter i soffan haha vilket jag gör i för sig men borde kanske lägga undan det faktat :) Vi får väl se, just nu är jag iallafall sjukt trött och sliten i mina fötter. Har varit igång hela dagen, startade tidigt och tryckte i mig en halv macka och stack för att gå runt i stan och shoppa med Stina. Blev dock bara vettig shopping med grejer jag behövde, lite trist haha.. men det behövs också. Men har varit ute och gått sedan 10.00 till att vi äntligen klev in innan för tröskeln ca 18.30 haha + så har jag gjort 3 lasagner och stått och lagat mat, diskat och dukat vilket tog en hel del tid. Men nu är jag utvilad, sitter med några saker gjorda som verkligen behövdes fixas i min lilla inköps lista inför sommaren och studenten. ;) Lägger upp innehållet i morgon. Blev bara 3 saker, + en liten sak från Nom-stuff. 

Bild jag la upp på instagram tidigare idag haha. God natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar