tisdag 18 mars 2014

'Livsfarlig Ledning'

Otroligt trött, kom föresten på att jag inte har lagt upp veckans schema! Gör det ikväll tänkte jag :) Ägnat de senaste timmarna att ta det lugnt på rummet i min soffa med en skön filt. Startade dagen med en skön dusch och sen drog jag på mig mina snygga midje byxor från Ginatricot, en röd topp från Nly och dr. martens, röd skinnjacka och vit halsduk. Sen tog jag den daglig sminkningen, är alldeles för dålig för att experimentera till plugget haha, ska dock googla runt på tips :) Iallfall, stack jag till plugget, hade bara en lektion och sen stack jag hem. Och ja, nu sitter jag här haha, lite ångest fylld över min tighta budget som sakta men säkert verkar gå åt heleflundra.. så nu ska jag sätta mig och planera om lite, sen lägger jag upp veckans schema :)

En Bild jag la upp tidigare idag på instagram, kallar outfiten 'Livsfarlig Ledning' (står på skylten över huvudet ;)) och den innehåller min röda skinnjacka från missme, en röd sportig topp från Nly, rosa converse med platå från nly och svarta dr denim jeans från Salt. Outfit från i söndags :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar