torsdag 13 mars 2014

Nailart sug

Sugen på att pröva lite nya snygga nailart med mina nya verktyg :) Har ju skaffat både penslar och dottingtouls. Egentligen skulle det blivit en nailart med musik tema för nästa vecka kan jag avslöja, men jag är lite osäker nu haha, blir så sugen på något extremt bara för att prova mig fram lite och kolla vad som funkar med vad och hur det blir med alla verktyg och vad man kan göra :3 Suger på lite mer svåra tekniska saker som en ombre nailart eller en tie dye eller varför inte en 'strap nail art' som jag kallar det med en spretig pensel och drar olika 'trådar' med färg över en grund färg :) Ja men vi får se vad jag ska göra, fortfarande lite splittrad, blir ändå inte fören på lördag/ söndag som jag sjunker in i naglarna ;) Nej nu ska jag slänga mig i sängen, en trött och ganska illamående Gabbe behöver lite extra sömn.

Sånt här är jag lite sugen på i nailart väg :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar