tisdag 18 mars 2014

Schema v 12

Såhär ser mitt vecko schema ut iallafall, precis fixat och trixat lite och snackat med Nom-stuff men nu har jag det uppe. Måndag har ju redan varit (igår) och då var det inget mer speciellt än plugg och skola. Var hos Nom-stuff och gav honom en massage. Sen har vi idag, som närmar sig sitt slut, ska efter det här inlägget följa schemat och fixa naglarna. Ska fila ner naglarna och sen lägga en ny vit grund och sen göra något snyggt med svarta detaljer är planen, vi får väl se i morgon ;) 

Onsdag är det plugg som gäller, innan jag sticker till plugget ska jag fota resultatet, helt enkelt kolla om proactiv har gjort någon förbättring av min hy på de här 2 dagarna, så får vi väl se. La upp en bild på min hy i söndags och berättade att jag har sjukt dålig hy av stress m.m. Men att jag vet att proactiv hjälper, så att vi får se hur lång tid som krävs för att få bort de här finnarna. Sen blir det träning. Kör ett hel kropps pass med 3 armar, 2 mage, 2 ben, 2 rumpa, 1 rygg. Torsdag börjar med plugg och kommer hem tidigt, ska springa direkt efter plugget (slutar 11:10) sen tar jag en snabb dusch och chillar några timmar, gör en god soppa och kör lite yoga och stretch på kvällen + städning av rummet inför fredagen. Fredag, samma där, startar dagen med plugg, slutar rätt tidigt och kommer sen hem för att grov städa allt. Moppa, dammsuga, plocka undan m.m. sen inväntar jag bara att Stina kommer! Min härliga syssling från landet. Lördag blir helt enkelt att hänga me stina, tänkte sticka ut och shoppa och bara passa på att umgås så mycket som möjligt. :) Vi får väl se vad som händer helt enkelt ;) Söndag blir jobb och sen ska vi försöka klämma in lite övnings körning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar