måndag 17 mars 2014

Svart dr denim

God morgon :)
Sitter i sängen, fullt påklädd och fixad, gick upp mycket tidigare än vad jag behöver (har varit väldigt pigg på senaste tiden konstigt nog) men nu sitter jag bara och kopplar av meddatan i knät och tv:n på i bakgrunden. Idag kör jag på mina svarta dr denim och en enkel topp i mörkgrått med tryck. Haha dum som jag är dock så har jag inte de mest praktiska skorna, igår, som många antagligen märkte, så var det väldigt vårligt väder med sol och vind så jag bestämde mig för mina platå converse och stack till Nom-stuff. Men nu vaknar man till ett vinterland och är fast med platå converse haha! Ja vi får väl se om det blir någon vurpa ;) Nej nu ska jag kolla på tv och slappa innan jag måste springa till bussen :)

Gårdagens outfit med ett mörkrött linne i sport design och svarta dr denim :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar