måndag 24 mars 2014

V. 13 schema

Såhär ser mitt vecko schema ut än så länge för den här veckan btw :) Har ägnat kvällen till att verkligen inte göra någonting. Har legat och halv sovit och varit helt slut körd. Behöver verkligen en dags paus från allt, ska ju grotta ner mig i mina sketcher i morgon, behöver verkligen det. Sen kommer jag vara på banan igen :) Har lagat mat till mig och Petra, chillat framför tv:n och överfört pengar till student skivan och middagen, det är vad jag har gjort ikväll ;) Nu sitter jag med hög musik på mina älskade högtalare.

Måndag - idag har det bara varit plugg, studentmössan anländer den här veckan (!) och lite träning.
Tisdag - I morgon blir det sketch-day, så då blir det ned gråtande i mina sketcher och sen blir det hel kropps träning. Kör på armar, mage, ben, rumpa, rygg.
Onsdag - Onsdag börjar med plugg och sen blir det bara förberedning och plugg inför redovisningen.
Torsdag - Plugg och redovisning blir det på torsdag.
Fredag - Fredag startar med plugg och sen blir det lite foto hade jag tänkt.
Lördag - Bilkörning står på schemat för lördag och därefter blir det lite mer träning me fokus på mage, armar och ben ;)
Söndag - Söndag kommer det bli jobb och sen lär jag väl plugga lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar