lördag 5 april 2014

Fredags filmning och undanröjning

Suttit och gjort 20 collage med massa snygga sommar och vår outfits och jag vill ha allt haha! Men nu är iallafall det klart och ska lägga upp en i kväll och fler senare i veckan på snygga outfit tips och outfits jag själv skulle ha :) (om jag hade pengarna för att köpa dom vill säga haha) Det är vad jag har gjort de närmsta timmarna så nu ska jag ta fram min kamera och kolla om jag kanske ska ta och fota lite? Lite selfies ;) Ja vi får väl se annars plockar jag fram mina sketcher och fortsätter med mina 12 små projekt.

Bild från igår när jag hjälpte några brudar i klassen att filma en video de gjorde till ett skol projekt ;) Var riktigt roligt att se faktiskt haha! Och ja de blev en hel del att plocka upp sen, men va gör man inte för ett skratt? :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar