tisdag 29 april 2014

Melles bajs humör

Precis städat mitt rum, gick från andra världs kriget till ett fint litet paradis :) haha nej men det blev iallafall undanplockat och städat ;) Har ätit, skrivit mitt och Nom-stuffs tränings schema som startar i morgon och fortsätter fram till början av juni. (går ut på att springa varannan dag och promenera & träna den andra dagen) Sen har det varit städning i fokus. Nu ska jag planera lite mer i shopping väg och sen kolla outfit till i morgon (mösspåtagning ;)) 

Idag har melle inte varit nöjd med något btw, gissa vem som skrikit ända sen jag kom hem och när man plockat upp henne ändå inte varit nöjd? Jo lilla melle, min fluff boll. Hon tänker nog bara tillbaka på Peias födelsedag när hon fick gå ut och äta gräs haha bebis :)


Bilder från Peias födelsedag, promenad med katterna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar