lördag 5 april 2014

Röda naglar och leopard mönstrade shorts

God morgon :) Gick upp 10 över 7, kunde inte somna om när Nom-stuff gick upp så gav upp och gick upp jag me. Nom-stuff gick upp 7 och förberedde sig me en dusch, kaffe och några mackor då han ska sitta och göra högskole provet hela dagen. Håller tummarna för honom :)

Mina planer för dagen är lite luddiga. Som sagt varit uppe sen 10 över 7 så jag tog en dusch och sen satt jag med Nom-stuff när han åt frukost, när han stack så gick jag in till hans rum, åt något litet och sen dess har det varit tv:n på i bakgrunden och datan i knät och chill i sängen helt enkelt + målat naglarna röda. Idag har jag några måsten som måste göras, vilket är plugg (har två prov nästa vecka), rita (har ca 18 bilder jag måste jobba med och göra klart på rätt kort tid). Sen kanske jag träffar brudarna, beror på hur mycket jag får gjort m.m. Men vi får väl se hur kvällen artar sig :)


Beställde btw ett par leopard mönstrade shorts förra helgen och har redan massor av planer och idéer på hur jag ska sätta ihop outfits me dom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar