måndag 12 maj 2014

About Gabbe

God morgon!

Sitter med min vardagliga rutin, Jims värld, i bakgrunden och har precis fotat min outfit för idag, sminkat mig och duschat (som vanligt). Folk brukar klaga på tråkiga rutiner, men jag älskar mina morgon rutiner :) Följer man morgon rutinerna så kan inget gå fel right? haha nej men jag är verkligen en rutin människa (i stortsätt bara på morgonen och direkt efter plugget)

Min morgon:
Går upp och tar en dusch, sen sätter jag mig vid min sminkhörna och har håret uppe i en handduks turban och sminka mig. (samtidigt så har jag jims värld i bakgrunden) sen torkar jag håret och byter om. Sen är det en halvtimme kvar till plugget och bara sitta och njuta av att inte ha brottom, göra ett blogg inlägg eller två, planera dagen och ja, sen sticka till skolan :)

Efter plugget:
Slösar aldrig tid genom att tiden man väntar på hissen och står i den så passar jag på att ta av min skorna, jackan och tar fram nycklarna. Kommer in, slänger av mig skor och väska på rummet och slår på tv:n för att kolla top model ;) Där har vi min 'efter skolan' rutin i stort sätt haha :p

Ja då har vi fått veta lite mer om Gabbe ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar