söndag 18 maj 2014

Blond eller brunett?

Ska snart iväg och shoppa och sen iväg till min pappa och äta middag :) Har suttit och kollat in lite olika hår och makeovers på Rapunzel. Inför studenten är jag otroligt splittrad vad jag vill göra med mitt hår. En sak är iallafall säker, och det är att jag är så otroligt trött på mitt hår. Det är otroligt slitet och trist och inför studenten vill jag göra något åt det :)

Men den stora frågan är fortfarande vad jag ska göra med det. Hur ska jag klippa till det, vad blir det för frisyr och så vidare men den största frågan är vad jag ska ha för färg på håret. Jag har inte en blekaste.. Ska jag hålla mig till det jag är van vid och köra brunt? kanske en helt annan ton av brun med inslag av rött eller en riktigt mörk brun ton? Eller kanske gå efter en risk och en stor chansning och köra på blont? Som ni sett har jag ju fotat en hel del med min blonda peruk (och ja, det är en peruk), känner mig rätt fäst vid den ;) Men vet inte om det är vad jag ska köra på. Och det finns ju massor av nyanser av blont, ska jag köra honungs blont, platina blond eller kanske mörk blond? Eller så kör jag en mix med en snygg ny ombré eller kanske en dipdye?

Haha vet inte vad jag ska göra helt enkelt, splittrad som bara den, ska lägga upp lite inspo bilder i veckan tänkte jag med snygga hår. :) Så avslutar med den stora frågan, Blond eller brunett?



Bild från Rapunzel of swedens instagram

1 kommentar:

  1. Du passar riktigt bra i båda! Men du skulle kanske ta och vara brunett och färga röd ombré? Det skulle passa dig :)

    SvaraRadera