lördag 3 maj 2014

Jobb ångest

En jätte jobbig morgon att vakna till. Mår verkligen inge bra av all stress och all 'vad-gör-jag-efter-studenten-nojja'. Plugg, jobb, flytta ut och allt. Och jag som redan hade massor att änka på i plugget så det här hjälper ju inte alls. Min plan var att komma in på tillskärarakademin (har redan sökt) och plugga där en gång i veckan (tisdagar) och de andra dagarna i veckan jobba som en galning för att få ihop pengar till att ta mig ut. Min plan var ju att söka och hålla på med allt som har med jobb att göra efter att betygen var satta (22/5) så att jag faktiskt kan vara lugn och sansad när jag gör det och inte stressa ihjäl mig med allt på en gång.

Dör lite innuti av all stress just nu, förlåt för att jag drar ner all stress här men behövde verkligen skriva av mig så nu ska jag göra det jag alltid gör, skriva ett schema! Återkommer lite senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar