måndag 26 maj 2014

Kläder och smink

2 till avbockade! Har bara en sak kvar att göra på listan, vilket är frisyren. :) Men annars har jag gjort allt, duschat, kört med peeling och tvättat ansiktet. Kört en snygg och enkel manni peddi och gjort en bas sminkning med concealer och fondation. Och nu har jag också provat kläder och gjort klart sminket. 

Temat på skivan är 'tidsmaskin' och min original plan fick jag skrota. Outfiten blev alldeles för varm och eftersom det är en hel kväll och det kommer bli galet varmt på plats så fick jag skrota idéen helt och gå åt motsatt håll. Kör en middags outfit vilket är min svarta snygga klänning och blommiga klackar och till skivan sen kör jag läder shorts, kavaj, samma klackar och en snygg body med V front och nät. Gick från sent 90 tal till tidigt 20 tals tema inom hipphopp musiken med blont hår och neon rosa byxor. Till att köra bond tema ;) Ska bli en james bond brud för en kväll tänkte jag haha.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar