måndag 5 maj 2014

Transparent

Hemma från plugget och är otroligt trött. Kollar på top model men måste gå och packa om väskan med kläder till i morgon, böcker och mina proactiv m.m. och sen ska jag iväg till tandläkaren, yey.. Nom-stuff kommer möta mig på vägen och åka med mig, så trist att sitta där själv och vänta. Men det måste ju bli gjort någon gång så lika bra att få det överstökat.

Btw så har jag kapat av mina naglar, de käns så korta! Haha är ju så van med mycke längre naglar, men det är helt enkelt för att de ska kunna växa till sig igen och må bra, ta bort det slitna helt enkelt, och till studenten vill jag ha snygga naglar så min plan är nu att köra på transparent nagellack och inte pilla på dom så mycket (med nagellacksborttagningsmedel ex.) så de växer bättre och blir starkare. :) Såhär se mina naglar ut nu.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar