måndag 26 maj 2014

v. 22

Vecka 22! Galet hur snabbt tiden går :) Den här veckan är lite kladdig men full av massa härligheter. Startar veckan, alltså idag måndag, med min egen skiva och middag. Ska förbereda mig inför det genom att göra en liten av-checkar-lista ;) Tisdag blir en lugn dag men glömde lägga in manikyrtest! Ska nämligen pröva en snygg nailart för att ta reda på vad jag ska göra för naglar inför studenten. Onsdag ser jag mest fram emot den här veckan. En kombo av nervositet och glädje typ haha, men det blir en överraskning så ni får se vad som händer på onsdag ;)

Torsdag blir det övningskörning och sen ska jag passa på att sola lite (försöka få lite färg iallafall), sen fredag sticker jag till Beata och kör frisyr tester! Testa lite olika frisyrer inför studenten med lockar och vågor och allt möjligt. Lördag blir en liten minishoot och avslutar veckan med min lilla mammas födelsedag!

Härlig vecka med massor av härligheter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar