tisdag 17 juni 2014

Bohemiskt men trendigt till sommar outfit

Lekt klart och redigerat lite och la upp en bild på instagram ;) Tycker det är en lite härlig bild, fullständigt älskar ju min korta lilla vita topp från Asos och mina snygga harem leopard byxor från H&M, Hela outfiten för bara 300:- och trots det sååå snygg!

Tänkte börja tipsa om lite snygga sommar outfits som inte ruinerar en ;) Kläder jag har själv och hur jag tänkt. Börjar med en snygg outfit (nu har jag räknat utan skor och accessoarer) med ett par sköna långbyxor till sommar värmen och en enkel magtröja.



Hela outfiten: 300:-
_________________________________________________________________________________

Men om man vill röra sig ute utan att gå barfota så tänkte jag lägga till ett par snygga skor till fötterna också, inget för dyrt men samtidigt något snyggt, så jag valde ett par skor från Duffy, snygga mörk bruna sandaler, som håller ihop hela outputens trendiga men samtidigt bohemiska stil :) 



Hela outfiten med skorna ca: 700:-
_________________________________________________________________________________

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar