tisdag 17 juni 2014

Inga midsommar planer

Har kollat in på Nelly, som vanligt (snacka om deras över stammis haha!), och såg att de har lagt upp lite inspo till midsommar :) Har helt glömt bort midsommar haha! Har inga som helst planer vilket känns lite sorgligt.. Har inte ens börjat tänka på kläder och outfits m.m. :/ Men jag har bestämt mig att göra såhär, om det går bra i morgon (ska göra en grej :3) så firar jag med att köpa en snygg outfit till midsommar, går det dåligt så får jag köra på en outfit jag redan har hemma i garderoben.

Var har ni för planer till midsommar? Och vad ska ni ha för outfit? :)

[Vissa av plaggen/access är slut på lagret, då har jag istället länkat till liknande plagg/access.]












Länk till sko 1          Länk till sko 2          Länk till sko 3          Länk till sko 4          Länk till playsuit







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar