lördag 28 juni 2014

Lotus naglar

Igår gjorde jag klart min nailart, finally! haha blev rätt försenat men det blev ialafall gjort ;) Så jag började, som alltid, kladda på papper och komma på vad jag skulle göra för naglar, igår hade jag verkligen svårt att bestämma mig men bestämde mig tillsist till en ny design jag kladdat fram. 

Så jag började med en grund färg, körde på en mörkare lax färg. (en kombo mellan rosa och orange) och sen gjorde jag en 3 färad lotusblomma med silver detaljer :) [Tutorial, nedanför]


Som vanligt lämnade jag ringfingret tomt, och började spåna på en design till det fingret. Och började med grund färgen (valde samma färg som på de andra naglarna) och sen valde jag samma detalj färger som på de andra naglarna (rosa och turkost) och gjorde en spiral av prickar i de olika färgerna. [Tutorial, nedanför]




Sen va det bara att greppa verktygen, färgerna jag skulle använda och börja fixa naglarna :) Från grund till alla detaljer.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar