torsdag 12 juni 2014

Melles kartonger

Efter att ha jobbat heeela morgonen/ förmiddagen med paketen som kom idag har jag inte haft tillfälle fören nu, att lägga upp ett inlägg.

Drogs upp ur sängen 20 över 8 i morse och fick bara några minuter på mig att klä på mig, tvätta ansiktet, fixa hår och smink och ja allting ;), innan leveransen av 2 riktigt stora paket skulle komma som jag skulle ta emot. Så när de väl kom tog jag och Nom-stuff oss ner till entrén och tog emot paketen och skrev under papper m.m. sen släpade vi upp dom och sen dess, alltså strax innan 9 till och med en timme sedan, så har jag byggt ner, flyttat bort, byggt upp och möblerat om balkongen. 



Melle satte sig som vanligt på paketen direkt och tog emot 'sina gåvor' haha som hon ser det ;) Blev nog lite snopen när jag öppnade upp dom och slängde kartongerna. Såhär såg det i alla fall ut på balkongen innan, när det var tomt och när jag byggt upp allt samt möblerat ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar