torsdag 19 juni 2014

Midsommar stress

Sitter och grubblar på var jag ska köra på för outfit, smink, hår och naglar inför midsommar (i morgon) och tittar tillbaka på bilderna från När jag, Nom-stuff och Nikola stack till bryggan för att sola och bada. Var en härlig känsla i de somriga och lätta kläderna och känner mig sugen på något i den stilen :) Ska rota igenom garderoben nu och sen ska jag göra något inlägg med vad jag bestämt mig för ;) 


Btw, så har mitt hår verkligen börjat blekas av solen, har redan bokat tid hos Rapunzel för ett återbesök och hoppas att vi kanske kommer på en lösning på det eller om jag kanske vänjer mig vid det? Vem vet, kanske börjar uppskatta det ljusare håret me ;) Måste i vilket fall som helst dit för ett återbesök och fixa med löshåret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar