söndag 22 juni 2014

Nelly sommar outfits, utan att bli ruinerad

Jag vet att jag verkligen behöver lite nya sommar kläder, sommar garderoben är väldigt tom och sliten. De flesta jag snackat me har sagt exakt samma sak. Att det finns ont om sommar kläder i garderoben, men att man inte vill eller kan lägga ut flera tusenlappar på outfits så bestämde mig för att göra en grundlig koll på Nly rean och sätta ihop 4 sommar outfits för 4 tillfällen. Alla 4 outfits kan vara för en dag om man, precis som jag, är besatt av att byta och sätta ihop outfits ;) 

Det finns helt enkelt vissa tillfällen man inte kan undvika under sommaren. Och det är bland annat vardag, ja helt enkelt varje dag när man går runt på stan ex. Strand outfiten är ett måste till varma dagar vid kallt vatten. Självklart kvälls outfiten till finare tillfällen och tillställningar. Och sen självklart festen! Party outfiten får vi inte glömma. Så börjar med en snygg vardags outfit nu till sommaren, lite bohemisk och härlig. Sen valde jag en trendig och riktigt modern beach outfit med både mörkt och ljust. Sen kör jag en härligt ljus men ganska enkel kvälls outfit. Avslutar med en fashion forward party outfit med mörkt och härligt.

En snygg off white topp, löst sittande i spetts. Ett par jeans shorts med färg detalj på sidan. Ett par solglasögon med blåa glas. En svart fransväska och en färgstark och snygg ring på det.


Skinnbikini i enkel design, i svart. En ljus cream färgad kimono, i mellan lång design och med fransar i botten. Ett par svarta mellan höga sandaler med band och guld detaljer. Ett par svarta runda solglasögon. En vit väska och ett halsband i guld och rosa.


Beige skinnjacka i kort modell. En vit klänning, vid kjol, och keyhole vid bröstkorgen. svart vit och guld färgade örhängen. Svart liten kuvert väska med silver detalj. Och nude färgade klackar.
 

Svarta jeans med siljer dragkedjor på sidorna. Ett svart skärp med guld knäppen på båda sidorna. Silverfärgat armband i enkel design. Svart kimono med blommor som mönster i rosa och grönt. Rosa kuvert väska. En svart topp med silver stenar. Svart vita skor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar