måndag 30 juni 2014

Ny header

Sitter och leker i photoshop med bilderna jag tog idag och funderar på att göra en ny header faktiskt. Jag gillar dom här lite mer konstnärligt fina bilderna istället för modellösa 'jag posar' bilderna ;) Gick ju trots allt konst (bild och form) och har under mina år kollat in många konstnärer och utställningar, så jag gillar de lite konstiga bilderna ;) Haha så några är lite skumma men vore kul att byta lite typ ;) Det jag gillar me de här bilderna är väl snarare att de inte är så borstade, de är liksom tagna efter att jag gått upp på morgonen, har ruffsigt o borstat hår i en knut och allt jag har gjort i smink väg är att borsta igenom ögonbrynen. Den är liksom ärlig, enkel och lite ball på sitt eget sätt ;)

Nej men vi får se, ska inte byta nu i vilket fall som helst men funderar absolut på det. Jag själv tycker bäst om 1:an, 4:an, 6:an och 10:an. Vilken tycker ni bäst om? :)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar