lördag 14 juni 2014

Uppe med tuppen som vanligt

God morgon! Var helt slut körd efter gårdagens firande av Nom-stuffs student så kom hem och slocknade som en sten efteråt ;) Blev det gamla vanliga helt enkelt, komma tidigt till utspringet (1 & 1/2 h. för att vara petig) för att ställa sig längst fram med kameran och trycka ;), sen var det snabbt ombyte till flaket och ta emot alla kläder som slängdes på en. Sen var det väntan från att Nom-stuff var klar från flaket och på G hem. Sen blev det mottagning. Det blev en lyckad dag men också en väldigt tröttsam dag.

Nu är jag uppe med tuppen som vanligt och bestämde mig för att sätta mig ute på balkongen och fota, lite randomly ;). Så fotade naglarna, mitt snygga cK armband och mina nya klackar från Nelly. Lite random bilder från i morse :)




Tog lite bilder en för sig med alla saker men försökte också slå ihop allt till en bild, blev väldigt petigt och efter många försök gick det helt okej ;) Men för att förtydliga; mina klackar är från Nelly [10,5cm] vita, Armbandet är ck (Calvin Klein) och naglarna har jag gjort en ombre/dipdye design på med orange och gult ;) (Länk till hur jag gjorde naglarna hittar ni här!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar