måndag 9 juni 2014

v. 24

God morgon! Förbereder mig för shopping med julius för tillfället, det som står först på schemat ;) Hela den här dagen är full av härligheter. Börjar med att förbereda mig för att ta mig ut, sen blir det shopping med Julius, när jag kommer hem kör jag en frisyr test inför fredag och sen blir det lite träning på rullbandet och styrka (idag kör jag mage). Tisdag blir det outfit prövning inför fredag i fokus och sen träning med kondis och styrka för armarna. Börjar dock tisdagen med att gå på min lilla systers skolavslutning :). Onsdag --> sminktest inför fredag, sen ännu mer träning, kondis och ben styrka, + att jag ska hämta söta lilla molly på hund dagis senare mot kvällen :). Torsdag blir det manni peddi inför fredagen, innan det blir det lite nagel test på papper. Sen kommer en leverans med möbler som jag ska ta emot. Avslutar med träning, kondis och rumpa. Fredag! Fredag blir det fullt upp med Nom-stuffs utsping, mottagning och utgång. yey! :) Helgen kör jag på lite mer träning, inrednings photoshoot och en nail art test.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar