måndag 23 juni 2014

V. 26

Sådär, nu är veckans schema klart! :) Börjar veckan (alltså idag måndag) med träning med fokus på mage och rygg. Ska träna så fort jag är klar med det här inlägget tänkte jag ;) Tänkte köra 3-5 mag övningar och 2-3 ryggövningar. Gör kanske ett kort litet inlägg om min träning vid tillfälle också :) Senare ikväll ska jag möta upp Lollo och Hannah, är faktiskt riktigt taggad att träffa dom igen och bara snacka om allt.

Tisdag blir det träning med fokus på armar (4-6 arm övningar) och sen ska jag göra veckans nailart :) Blir alldeles för stressigt att göra det idag, vilket var min original plan. Avslutar dagen med att träffa Jonas :) Var länge sen och ska bli kul att träffas igen.

Onsdag träning med fokus på kondis, tänkte gå en lång promenad ute och sen plocka fram rullbandet och springa lite :). sen har jag lagt ett frågetecken efter att träffa My, eftersom att vi inte har spikat något till hundra men hr snackat om att ses den här veckan :) Har inte träffats på flera år, helt galet! 

Torsdag, träning med fokus på rumpan ;) Jobba upp rump musklerna lite med ca 3-5 rumpövningar. Sen tänkte jag ta den dagen till att testa lite olika frisyrer som är härligt till sommaren, inte bara nkelt utsläppt ;), och kolla om jag hittar något inspirerande till sommar outfitsarna.

Fredag Blir viol dag från träning, ska köra på lite test sminkning inför sommaren istället för mitt gamla vanliga :) Sen ska jag rita upp en nailart och lägga upp på bloggen med lite teknik bakom och ja ge lite tips ;) Avslutar fredag med Bio med Nom-stuff :) Dock inte helt spikat, därför la jag dit ett litet frågetecken. Helgen är inte spikad men vet lite små grejer jag vill göra som att träna med fokus på benen (ca 3-6 övningar) och köra en liten photoshoot med veckans outfit som jag vill försöka dra igång här i bloggen. + att jag och några brudar från ex. klassen snackat om en utgång :)

Jahap det var veckans planer det haha, satan vad jag skrivit ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar