söndag 22 juni 2014

Vissa ser bara blommor ..

Idag har jag en inspo dag. Vissa dagar blir man bara extra inspirerad, av allt liksom. Så svårt att förklara men, det finns dagar då man inte orkar med någonting. Dom dagar då man bara degar liksom. Men idag vaknade jag men inspiration i huvudet. Allt jag hör, ser och känner inspirerar mig till allt möjligt. Att blogga, att skapa och ja sånt haha :)

En extra inspirations källa idag är garanterat blommor. Fick så otroligt vackra blommor när jag tog studenten och att kolla på bilder på vackra blommor i färg, kontraster och den här fina övergånger mellan bladen och ja allt bara inspirerar mig haha! Vill typ skapa en vacker klänning med inspo från den vackra rosa rosen (bild 3). Jag vill göra en härlig nail art med inspo från bild 2, den utstickande blomman. [Haha ni får ursäkta min okunskap om blomnamn.] Och jag vill göra en härlig sommar sminkning med ljusa toner och inslag av rosa toner med inspo från bild 3. 

Vissa ser bara bilder på blommor, jag ser inspiration.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar