måndag 21 juli 2014

Vita moa blir gråa moa

Precis kommit hem från banken och regnet. Kollade vädret innan jag stack, var soligt och flera grader ute så jag slängde bara på mig min härliga somriga klänning från new yorker, svart vit mönstrad. Och sen på med solisarna och mina vita platå moa ;) Sen så fort man kommer ut så börjar det ju självklart regna och åska haha! Har alltid sån flax ;) Men det gick bra hos banken och det är sjukt skönt att ha det gjort. Jag är dock inte klar än, har fortfarande lite stuff att kolla igenom och fixa. Har bland annat hört från Julius :)! Så vi planerar att ses, men det blir nog bara chill med lite middag och film skulle jag tro ;) Skön dag men ändå mycket att göra, men allt blir bra med rätt inställning ;)

Btw. mina vita moa börjar verkligen ta färg när man bor vid stan, sakta men säkert blir de bara gråare och gråare haha xd.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar