söndag 10 augusti 2014

'gammal beställning..'

God morgon :) Nu känner jag att jag äntligen, sakta men säkert, börjar få in min blogg rutin igen :)! Så idag blir det inlägg minsann ;) Startade iallafall morgonen som vanligt med att gå till badrummet och tvätta ansiktet, så nu sitter jag osminkad i min soffa, ska plocka fram sminket och sminka mig helt enkelt. Bara något enkelt bas smink.

Planerna för idag är luddiga, har lite tankar om att kanske gå och göra något tillsammans, Nom-stuff och jag, som minigolf haha ;) Men vi får se, det kanske bara blir en lång promenad eller något sånt :)

Nej nu ska sminket fram, sen ska jag även plocka fram mitt block för att skriva en inköpslista på grejer jag vill ha/ behöver och planerat att skaffa i kläd/ skönhet/smink och övrigt. :*

Gammal beställning från Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar