söndag 17 augusti 2014

Glöm inte att kolla insta

Har suttit och kollat igenom alla mina insta bilder och plockat ut lite favoriter i olika kategorier för att  ni ska få lite idee om vad jag lägger upp och ja hur min instagrm ser ut, nu när jag inte lägger upp allt här på bloggen ;) Väldigt random men här får ni en liten härlig och nostalgisk bild bomb :) Från 2012s insta bilder till 2014s ;)



1. Här är några foto favoriter, helt enkelt fotografier på saker/ miljöer m.m. :) Bild 1. från 30 sec. 2 mars konserten. Bild 2. Melle njuter av sommaren i stugan ^^. Bild 3. Min syster som spelar på vårat piano. Bild 4. En ros till Amandas student utspring 2013 :). Bild 5. Favoriten! En melon bit formad som ett hjärta i min mun ;). Bild 6. En bild på ett träd med sjukt fina blommor. Bild 7. Ett fashion collage med kläder, nagellack, skor, access m.m. Bild 8. Nom-stuffs gitarr ;) Bild 9. Ett kanderatäpple


2. Mina favorit bilder på insta med fashion/ outfit innehåll :) Kläder och skor från: Ginatricot, H&M, Nelly, Nosse, Missme, River Island, Adidas, Asos och Duffy.


3. Favorit nail arten som jag lagt ut på insta :) 1. Sailor nails, 2. french manikyre with a twist, 3. Blue stripes, 4. Blank vit, 5. Yello city, 6. Eng. Manikyre with a pearl and stripe, 7. pink feather nail art, 8. suit nails, 9. party nail art in pink and gold.


4. Mina favorit sketches från insta :) 1. Stjärntecknet kräftan, 2. fjärils skiss, 3. Stjärntecknet vågen, 4. En egen designad och ritad braid, 5. En skiss på vackra michelle :D! 6. En skissad ombré/ fishtail braid, 7. stjärntecknet vattuman, 8. Skissad america braid, 9. stjärntecknet skytten. 


5. Mina favorit selfiesar ;)


6. mina favorita sommar bilder på insta :) Härliga bilder som bara skriker sommar! Strand bilder, bikinibilder, ben bilder och härliga naglar!


Och det här är den senaste insta bilder jag la upp: En bild på mig själv i min underbara röda bikini överdel och mina älskade solglasögon :) Så glöm inte att kolla in min insta nu :D gabbesketch för att inte missa mer bilder på outfits, selfisar, somriga och härliga bilder, naglar, skisser och fotografier ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar