söndag 17 augusti 2014

Nostalgi film

Spenderar förmiddagen med att mysa med Nom-stuff och lite härliga film minnen :)! Igår kollade vi nämligen på lite nostalgi film, nämligen lilla jönssonligan! Först cornflakeskuppen och stjärnkuppen eller vad den heter. Så fixade han en god middag så myste vi hela gårkvällen med massa härligheter som Nom-stuff fixade :) Det va jätte mysigt men också lite synd, för tidigare igår fick jag ett meddelande från en gammal vän, Elin, om att hon skulle ha fest och ville att jag skulle komma. Så va liksom synd att det krockade för att det va så länge sen vi sågs och hade varit kul att träffas och vaa lite social, men det krockade med Nom-stuffs planer :/ Men men, någon annan gång :)

Nu ska jag kolla vidare på lilla jönssonligan med Nom-stuff och sen ska jag ta mig hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar