onsdag 17 september 2014

Hittade mina Jeffrey!

Avslutar kvällen tidigt! Är helt slutkörd efter att ha varit uppe sen halv 4, varit på jobbet innan 6 och sen jobbat nonstop för att komma hem 1. Tog mig en lite nap när jag kom hem men kan liksom inte sova ut. Och i morgon är det samma visa, bara det att jag börjar 12 istället så då får jag sova lite iallafall ;) Mina nerver har varit på topp på sistone.. Är piss nervös varjegång jag åker till jobbet och kvällen innan.. och en vecka innan.. Något tips på att trimma nerverna inför något oundvikligt? 

Nej nu ska jag få bort tankarna! ..Vad sägs som gamla godingar i garderoben? Hittade mina Jeffrey Campbell djupt in i garderoben. Svarta härliga klackar med en trä klack, naja ;)! Måste öva på att gå i dom igen..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar