torsdag 25 september 2014

Rubrik och Header

Funderar på att byta namn på bloggen. Namnet 'Im The Fashion Holic' är långt och folk har svårt att komma ihåg det. Funderar kort och gott på att köra på mitt nickname, alltså typ ' Gabbe' Eller 'Gabbes' Eller något x) Haha jag vet inte, jags river nog mest bara av mig just nu :) Men är sugen på något mer personligt men att jag har under rubriken 'Im The Fashion Holic' som representerar mig så att man fortfarande förtstår vad för typ av blogg det är och vad som representerar mig liksom, eftersom att jag är helt mode galen och älskar kläder. Inte så originellt kanske men vill ju fortfarande vara mig själv :)

Så vad tror ni? Typ 'Gabbe.blogspot.se' Eller 'Gabbes.bloggspot.se' Eller möjligtvis 'Gabbez.blogspot.se' Eller något sånt haha! Kladdat runt lite i photoshoop och gjorde lite test headers med ett nytt namn. Vilken tycker ni är bäst :)? (alla är bara slarvigt kladd, gör en bättre vid tillfälle ;))




_________________________________________________________________________________



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar